jag gör det tusen gånger om *



Vid första anblicken ut , ett litet fint snötäcke ...
Suck ....
Parkerade i Sydslätten konstaterades det att det skulle bli en nederbördsfri dag !
Puh!

Tyvärr gick det inte att rida fram i den utstakade "paddocken" ... typ 2dm djupt ...
Blev lite trav på volten mellan ridhusen , nöden har ingen lag.
Fantastiskt att sitta på Bruno idag - han var pigg och laddad
framhoppningen bådade gott , väl inne på banan märkte jag att han blev lite "förvirrad"
hinder överallt liksom + att första hindret var aningen taskigt ställt ... så det blev kaboom på första hindret
 -.-

Resterande bana gick bra , verkligen skillnad i min ridning och hans gensvar med nya bettet !
Verkligen positivt :)

Andra klassen vart han ännu bättre , lite lugnare på framhoppningen ;)
Banan var bra , inte riktigt den "snällaste" 115 jag har ridit , men den var trevlig och bjöd på sina svårigheter .
Vet inte varför han rev sjuan , kom lite fort&nära och hann inte få upp bakbenen (?) Aja med facit i hand är det bra att veta att jag kan komma tillbaka igen , trots ett par tuffa/påfrestande tävlingar ...

Emma is having a great saturday :) !


Btw , segt internet = no pics today ...
Sorry Tille ;)


en gammal goding<3
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback