live , love , laugh



[lånad från google]



Back to normal i guess . hemma strax efter 10 i believe
-
mycket trevligt & mycket att tänka på
-
fast ingen har sagt att beslut måste tas på ett dygn


det var hemskt skönt att få uppleva glädjen/längtan efter hästen .
ngt som tyvärr varit lyst med sin frånvaro , kan ju vara utpumpningen av energi från förra helgen
what do i know (?)

Men i alla fall så blev det ett pass på banan idag , måste påpekas att vädret inte kunde varit bättre ,
lagom varmt så han slapp ländtäcke , dock fick jag ha en smutsig uppletad dunjacka (inte för att det förtäljer historien) och solen sken :)
Bruno var pigg och glad , red pådrivande i början för annars har han en liiten tendens att sövas ner i stegen :P
Galopparbetet blev en fröjd, lätt att jobba ihop och längde fint galoppen på långsidorna för att sen gå in på en mindre volt och därefter öka galoppen ut ur volten några steg.
Traven var också trevlig , jobbade i serpentiner och ställa inåt och utåt på volter för att få honom mjuk i handen och reagerande för vikthjälperna och skänklarna :)
Bruno verkade tycka det var skönt att få arbeta efter en lugn vecka , kan ju påpekas att det mesta hängde på mig och min motivation/smärta...
nu är det mesta på plats , hugg i axeln now and then kan botas med voltaren/panodil

-

Tävling imorgon iaf , känns roligt , men lite konstigt , förhoppningsvis blir det en tävling till , kanske två , denna säsongen ... lite surt ... nu när allt äntligen fungerar mellan oss ... får väl hoppas att det kan bibehållas under hans vintervila





ily
















Sv: Ja fast jag tycker bara de bruna detaljerna gör liksom hela stöveln, jag älskar brunt.. Haha :) Okcje vad bra, jag gillar också sadeln och läängtar tills den kommer. Vilka tävlingar har du kvar ? :)

2010-11-13 // 21:18:33

vilken fin häst du har! :)

2010-11-15 // 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback