one more thing


Detta är garanterat ngt majoriteten av hästfolket använder ,
men bara för att :)
Helosan
* Stryk på i hästens mungipor om det skulle vara skav av bett o.dyl.
* Bra för ryttarens nariga armbågar & händer & även läppar

Det är ett måste i stallet hos mig :)
billigt, drygt & effektivt !
it's a winner :)












Svar: Ellerhur! Man blir lätt trött på sin design efter ett tag :P

2010-11-09 // 20:38:02
» IA

SV: Riktigt nöjd med shoppingen :)

Ja, stövlarna är såå snygga men en riktig jävla pina att rida in sig med.

Första gången gjorde det väldigt ont, men jag kunde genomföra ridpasset. Andra gången gjorde det så fruktansvärt ont att jag inte ens kunde ha fötterna i stigbyglarna..

Har inte använt dem mer ännu.. vet inte hur jag ska lyckas rida in mig i dem när det gör så ont, haha.

2010-11-09 // 22:17:49

SV. Tack så mkt ;) Den bilden är en liten personlig favorit också!

2010-11-09 // 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback