so close no matter how far



Gamla rockballader i tankarna typ hela dagen ...
Interesting i know ;)

Inte varit så sugen att uppdatera helgens bravader
-
men Bruno har än en gång visat vilken fantastisk tillgiven själ han är/har
Så hjälpsam och positiv . är mest rädd för att jag ska utnyttja det till fullo och hans självförtroende ska börja dala neråt igen ... nej det får inte ske ! Emma måste börja rida med tillit och självsäkerhet för Bruno hjälper till men klarar inte allt själv <3
För att göra en lång historia kort så missade jag ett hinder (BIG rookie mistake i know !) men det har en förklaring som jag kan binda ihop genom att säga att förra helgens incident satt kvar i min skalle och numera har jag ONT i svanskotan x( och mamma bara skrattar ;o
Måste medge att jag hade nog också skrattat i de situationerna (märk plural!)
Men jag satt kvar och han hoppade B i kombinationen med mig på halsen - inte för intet att man har en snabbtänkt häst som tar direktiv + en ryttare som har sina golden moments (!)
[så med facit i hand var det bäst att jag "glömde" hindret och hoppade nästa :P hmm kanske inte , iaf mamma trodde att jag skulle ta volt och komma på det igen men inte emma inte , hon hoppade över det totalt ist xo
- Tyvärr det är sånt som kan hända , så speakern till en förudmjukad och arg-på-sig-själv-Emma .......
Långt i efterhand (24h) kan jag förstå att det är faktiskt sånt som händer , att man är omedvetet påverkad av en situation som inte har med ovanstående situation att göra överhuvudtaget , men någonstans har det slagit rot.
får hoppas att några språng i veckan kan radera de ... inför helgen iaf.
Bilder från söndagens Blöta dag kommer ... Imorgon (:



incoming snowhorse ;)<3














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback