take a little piece of my heart


Nu har hösten tvr anlänt på riktigt ...
Fick för första gången hemma rida till ridhuset (500m)
...
Varken jag eller Bruno var väl pepp för den uppgiften men jag vart tvungen att rida honom idag

Låg på rätt bra i början , förstod väl att jag hade bytat från D-ringsbettet med kopparrullar till raka gummibettet från Sprenger med D-ringar

-

gick bättre mot slutet då jag kunde arbeta honom i ett högre tempo och då tjabbade han inte emot när jag gav honom direktiv :)
Sen kom det in en dressyrryttare med kandar och hela köret , vi sa hej och så (samtidigt som jag travade av)
- när jag skrittade av så frågade hon om Bruno/han var en hopphäst ??
- Jag bara : ja det är han ... hurså (typ) ??
- Nej inget speciellt , han såg bara väldigt trevlig ut
:)
jahapp , det är alltid tacksamt att höra det , oavsett från vem det kommer !
Kritik gör en faktiskt bättre (om det är konstruktiv vill säga)
Beröm gör en stolt


Så tänk på det , minsta lilla komplimang ska man ta vara på , oavsett vem som ger den
Har man lik som mig haft problem med att lita på folk en Lång tid , kan såna småsaker som kommer från främlingar i princip , få en att tänka efter !
(sådärja mitt första officiella råd här på bloggen , om det är användbart är upp till var och en ;) )







Fick reda på att min lilla vita odåga hade smitit genom den halvt om halvt hållbara grinden i trädgården ...
Upp till grannarna och hennes kompis , vidare ut på stora vägen ... för att sedan smita förbi fönstret där pappa stod och lagade mat ... & till sist smet hon in samma väg och mötte en oroad syster i uterummet när rymningen blivit tillgännagiven av en snäll "granne"


ett tag sen kanske ;)


tillfället då "Mini" valde mig <3













Svar: Dom är ju riktigt dyra för att vara fleecetäcken, så det var ett bra fynd! Himla nöjd med mitt iaf :)

Haha ^^;)

2010-11-04 // 00:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback