Dublin F


Dags att utöka kategorin Horses,



Dublin F
*1999
e: -        ue: Steves Friend xx


Fick honom -07 första storhäst med allt vad det innebär.
Det var ett gemensamt beslut att ha en häst parallellt med sista året på ponny
underlätta chocken så att säga :)
Dublin gjorde mkt för mig och det kommer jag alltid vara honom tacksam för !
Roligaste minnet var nog Öland under -08 fick en riktigt bra tävling där om man bortser från
att han skavde upp svansen i transporten ... Ajajaj stackare !
Då blev jag 2:a i 115 - tror ni inte sista ryttaren slår mig (?!)
Blev även 6:a i 120 , förmodligen en av de bästa rundorna i 120 med honom .

Det var jobbigt en period strax efter jag bröt foten på en tävling i Åstorp med honom - han hoppade mig bokstavligt talat ur sadeln så när han landade hade jag ingen chans att sitta kvar ...
ganska struntigt fall men det krävs inte alltid en kaboomsmäll för att det ska hända ngt allvarligt ...
Iaf det blev gips och sedan kryckor en lååång tid efter
-
sen var det som om det hände ngt mellan oss
så beslutet att sälja honom var det bästa för oss båda<3











bilden visar liite av hans kapacitet men inte hans bästa benföring :P


Öland -08


happy new year !




efter debuten i 120 (rev sista hindret)








femma & stilpris :)




tur att man slipper sköldpaddelooken ;)






dutti hest :)












Jättetrevlig blogg du har :) Kommer titta in här fler gånger helt klart ;)

2010-10-24 // 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback