going up up up



Det är ngt speciellt med den där känslan att man
faktiskt åstadkommer ngt i sitt liv
som är värt att räknas
-
inget märkvärdigt i andras ögon
men för mig själv
-
mitt beslut om att söka sig utomlands för att bredda mitt
hästkapitel känns lite överväldigande men samtidigt ett steg jag är redo att ta


huruvida mitt liv kommer återspeglas till detta beslut kan jag inte säga
-
bara att jag är redo att testa mina egna vingar



Saturday =
the day before the last day of the week
och den spenderades i ett stall (suprise)
lite tufft att gå upp i morse -.-

Bruno skötte sig exemplariskt och var en skänk från ovan att rida idag (a)
Ville hade sina moments men är som sagt en fiolsträng emellanåt ;P

That's it folks , i guess ...


Ta vara på helgen !















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback