if you wanna be happy , you gotta say no (?)


Inte den bästa av ridpass idag ...
Bruno var på ett humör som bokstavligt talat kunde vara hämtat ur trotsåldern -.-

Skrittar ut en tur först och ska sätta på mig handskarna , som har kardborre , det flyger han i luften för
(jag menar hallåja ?!)
På banan travar jag fram och ska sedan jobba in honom lite lågt -
då flyger han i luften för ngt knäppande ljud ...
Jobbig Bruno som sagt !
Får väl vara lite glad över att han lugnade sig sedan mot slutet och
samlade upp sig bra i galoppen .
Måste väl också påpekas att tidigare hade jag tagit upp kampen mot en "olydig/pigg" häst
men har en helt annan insikt i det nu - kan väl också ha att göra med att jag har några fler år på nacken än
vid tidigare tillfällen. och det är jag glad över - vem vet vad min korta stubin hade åstadkommit till slut ??


Nåja man får väl räkna med att alla individer har dåliga dagar 
-
imorgon är det hoppträning som gäller , innan dess en stor portion stress x) !
-


det sägs ju att en bra tävlingsindivid har humör , isf väntas det framgångar !













» IA

SV: Själva klippningen är inte så tråkig, men alla hår som fastnar överallt är mindre kul, hehe :P

2010-10-26 // 22:18:06
» Åsa

tack så mkt :) ja nog hände de en del med damen på 3 år :) fin din häst va, den som va hälften fullblod :) steve's friend lämnar trevliga hästar :)

2010-10-28 // 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback