... like it's dynamite


Expressfartinlägg av Emma ,
maten står på bordet ,
tänk syster (14) kan laga mat x)


Påväg hem från jobb fixade jag en Blizzer-turkisk peppar (yummii)
Sen var det snabbt ombyte och mot stallet ,
Blev en snabblongering med syftet att röra på nästan-inget-kvar-fläsket
Håkan kom vid halv 6 och supriseSURPRISE
inget att åtgärda :D
Vet inte hur Bruno reagerade på det dock , han gillar
IR-behandlingarna strongt !
Anyway en sån schysst karl som Håkan skulle man haft fler av i världen ,
Hans besök gick bokstavligt talat på +-0
Ibland har man flytet ...


strul med kamera/dataconnection så inga pics från igår still ...




i like<3













» Sarah

hehe :P

Jo det e jätte bra med mig :D



haha,jo det e en bra fråga x)

haha nej men två av mina bästa vänner rider och vi kollade runt lite på hästbloggar och så kom vi till din och jag fastnade för det ;)

2010-10-05 // 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback