Rattle and Hum



*1993

import Irland

147,5 cm


Detta underbara sto hade jag i min ägo i fyra år
och under denna tid gick vi igenom allt från segrar till
undkommande av borttagning (L)

Rattel blev min första riktiga tävlingsponny som vi köpte från Flammabygget
Första tävlingen vann vi , rent utav en chock för mig och min familj
då jag endast kommit runt en gång och kommit till omhoppning (där jag hade ett stopp)



Vi hade många framgångar med tvr lika många motgångar
Hon blev opererad för lösa benbitar av Göran Rydén
och detta endast för att vi inte hade henne A1 försäkrad (i annat fall hade vi tagit bort henne och fått ut försäkringspengarna)
Det tog mer än ett år - ständigt kämpande och påminnandes om vad det var jag levde för


Hur som helst vi kom tillbaka och hennes kämparglöd och hoppvilja gick inte att ta miste på

Vi avslutade vår resa tsm vintern 2008 och därefter fick hon ett nytt hem hos Natta i Tingsryd
där hon nu lever det sköna livet och får njuta av fartfyllda turer i de småländska skogarna














sista gången jag hoppade dig<3




vann stilpriset i skabersjö :)
(dock inte därav min min :P)


egen prisutdelning i hbg





skromberga


kärlek<3


seger!


dubbel utdelning på hemmaklubben


underbart söt!




hopptävling = galen rattel ;)





ponnysto = rosa tubtrug
(am i right or am i right ;P)


lovelovelove















Hejsan hoppsan going!

Kika gärna in våran nystartade blogg och lämna en kommentar när du ändå är där, TACK :D

2010-10-09 // 22:01:57
» Lotta

Vilket par ni var. Så många glada stunder vi haft med henne och många rosetter ni kammade hem. Skönt att veta att hon får det livet som hon förtjänar. De 4 åren du hade henne är förmodligen hennes bästa. Ni levde för varandra. Det finns bara ett ord som passar ihop med er och det är KÄRLEK <3<3<3

2010-10-09 // 23:56:03

hejhej jag har en "veckansblogg" på min blogg, och det skulle vara kul om du anmäler dej om du vill det så har du länken här http://ssandriiii.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-d.html#comment



Hur är det annars?



kram / sandra ! <3

2010-10-10 // 01:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback