the only exception


Hmm det kanske inte är ngn alls som läser mina utblottande texter :P
Men säker i sig själv som man är (hmph nästan iaf)
kan man fortsätta att göra detta för sig själv.

Bruno såg nog inte fram emot ett pass på banan för när jag satte på mig sporrarna hängde
han med huvudet på min rygg ... såg allmänt trött ut
-
men skenet kan bedra ,
pigg på att arbeta , njaa , däremot var han på bushumör och skulle inte samla ihop sig
så mina förhoppningar om att jobba på våra förvända galopper gick om intet ...
Ngt som jag faktiskt har lärt mig - efter mycket om och men -
är att man måste vara flexibel som ryttare , skulle man märka att hästen eller en själv inte har
the best of days , lägg ner projektet !
Det är ngt mamma har tjatat och gnatat om efter ihärdiga duster på förra hästen som lätt spände sig blablabla ...
Men såvida man inte själv vill inse det så är det inte så mkt som går in i skallen !

(så där ser du mamma , jag kan om/när jag vill ;)



Måste påpekas bara att jag är sjuukt pepp på tävling ,
fast det innebär att man blir xtremt sen till 18årsfirande ,
tur att det är överseende personer man har att göra med!
Har inte fått tävla på 2 helger pga kolikbehandling så jag börjar få smått abstinens (A)
Bruno lite också faktiskt tror jag , han saknar den där sista putsen och tofsandet av hans yviga man är ngt
han verkligen gillar - han är lite udda min pojk <3




*det skulle inte vara samma sak utan dig*


Important notification ;)
bilder på hästar och hundar och från Croatia-10 damp ner i brevlådan idag !
äntligen lite update på förevigade ögonblick i nystajlade rummet :D
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback