twinkle twinkle little star

Moahaha när den egna datorn strejkar så får man vara glad att pappas nyfunna intresse att ta hem sin DELL och koppla upp internet - gynnar en ^^


Det blev inte så den ridningen varken jag eller Bruno hade planerat ...
Traktoreländet höll på för fullt att plöja upp det enda fältet med stubb
-
liite surt - men kvicktänkt beslutade jag mig för att bara trava rakt fram i ca 2 km på grusväg
och det kunde inte fungerat bättre
vart lite orolig för att hackamoret skulle vara lite för snällt om han skulle vara laddad
-
men han gick faktiskt super , trampade på och lugnt sökte sig neråt
-
vet inte om det beror på respekten för det lilla lilla spöet jag hade med som försäkring ^^
-


Ledig imorgon och tävling på lördag , har även lite andra planer på G
inget som kan avslöjas dock ,
eller jo en sak , fast tidigast imorgon :D !























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback