Words come easy when they're true



Det blev en trevlig fredagskväll i malmö,
Jag vart införstådd att jag skulle bli bjuden på bio, men
när vi anlände på centralen stod där ett gäng som jag kände igen :D
Sjukt kul kväll med fondue, vin och j*vla massa skratt !

Bruno är verkligen på bättringsvägen :P
Igår blev det en mjukritt på fältet 
Red rakt fram och ville mest kolla så han hade bjudning och kändes fräsch
Därav bestlingen med hackamore med kedja samt en extra nosgrimma.
Samma betsling idag när det blev ett lätt pass på banan
-
Förvånansvärt fin trots snål diet och sparsam ridning efter "kolikanfallet"
Fortf väldigt retligt att jag inte får tävla på 2 veckor -.-
Jag vart för ovanlighetens skull laddad för Lillhagen idag ...

Fick höra av goda vänner att det hade skett en olycka , involverande en flicka och an sarg ...
Tävlingarna stod stilla och ambulansen var seg ... Det är skandal att det ska ta såån tid för ett
utryckningsfordon att ta sig till en olycksplats , "fast" det är en hästtävling ...
Aja klagomålen kan fortsätta till ända
Så får önska en god kväll och så får jag återgå till
monterande av möbler och terrängritter från Kentucky.



redigerad bild :P daah !












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback