... and i'm swinging but my arms are getting tired


Mums på att helgen bara är ett stenkast away !


Tacksam för att det fina vädret håller i sig
och
passade på att ta ett pass på den nyharvade banan. 

 Får fortf brist i blodcirkulationen när jag rider längre stunder i stövlarna
utan att släppa atigbyglarna ... Hoppas de töjer sig liite snart ! 
-.-

Det vi övade på idag var att trava i samlat tempo,
gå in på en 15 meters volt
länga steget ut ur volten och fatta galopp - samlat -
Galoppera några steg,
sakta av samlat och trava en bit
för att sedan gå in på 15 meters volt igen.

~ Det gick bra , har kommit underfund med att vänster varv
är vårt dåliga varv :P
Han vill gärna gena när vi är påväg ut ur volt och flanar lite
så det blir inte den rytmiska traven som i höger varv ...
Blir till att jobba mer i vänster varv ! ~



hej mitt vinterland ...










btw , jag har aldrig påstått att jag har en "normal" häst
och det är jag j**ligt glad för xD<3






 - roliga minnen från vintern -






den första vinterbilden är ju helt underbaaar, sjukt bra tagen!



förresten, bilder på förbygeln kommer när jag har lite mer tid haha

2010-09-24 // 20:17:33
» Lotta

Grattis på 20-årsdagen min underbara dotter. Du är världens bästa <3<3<3<3<3<3<3

2010-09-26 // 00:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback