being alone with your ass aint cheap -



Sådärja , lillördag var det ja !
Med andra ord halva veckan avklarad,
snart helg, pardy och födelsedag
-
i like !


Blev uteritt på Bruno idag,
gick inte att motstå i detta underbara väder :)

Fann till glädje att det fanns ett oplogat fält kvar
(om ngn vet hur det kommer sig att det plogas
direkt efter skörd,
be a doll och förklara för mig!)

Red på nova-bettet idag med vanlig nosgrimma
-
passade på att ta martingal då han kan bli hög i nacken
när han är upphetsad och liite okontaktbar
Tji fick jag ...

Så laddad och lugn han vart <3
Trav rakt fram
&
galoppen tände han till i
så sista sträckan fick han sträcka ut
och det var nog bra för honom
att verkligen få sig en sådan spurt.



5:e placering 115cm
(måste påpekas att vi gjorde en Svante,
dvs. att förbygel släppte i fästet i magplattan

dinglade och slog , efter andra hindret!
Men inte brydde sig Bruno och det ^^) 








Ååååååh gud vad najs! Jag var på systemet på min 20års dag haha. det är ett MÅSTE! :D

2010-09-22 // 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback