Ge mig något att tro på när ljuset är släckt



Efter en dusch och ett sent besök i stallet är det
konstaterat att Bruno är på bättringsvägen.
Vad är det då som har hänt ??
Jo, matglad som han är, är det ngt verkligt fel när han inte ens ser åt maten ...

Tänkte att det kan lindra om de får röra på sig och enligt mamma så kunde
symptomen dra sig tillbaka om man kör med trailer (?!)
Iaf vi tränade och jag hade hela tiden i baknacken att känna efter så att han inte är totalt slö ...
Hade inte behövt oroa mig
-
Hade en av de bästa träningarna so far på vanliga tränsbettet (go figure btw)
-
Så lugn och hjälpsam/tar initiativ har han inte varit på ett tag !

Sorgligt var det då att när vi kom hem så var han loj och allmänt dyster.
Ringde Distriktaren som kom 20min senare.
Tarmljud hade han med fick kramplösande.
Så för att göra en lång historia kort,
vi vet fortf inte om det verkligen var kolik
eller om det kan vara magsår (symptomen lutade också dit)
...
Väntar ångestfullt på blodprovsvaren imorgon !
Allt för att älsklingen ska bli frisk



true love<3















» IA

SV: Javisst är han söt, men även en riktig buse, hehe.

2010-09-29 // 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback