make it clear ...



Hade väl inte den bästa av dagar till att börja med ,

kände mig inte alls pepp att rida -

men när jag fick se Brunos
finurliga blick under lugg ändrades det
och tur var väl det,

det var inte mkt som inte stämde idag .
jag var orolig att han skulle vara tjafsig i munnen
och
dragig i galoppen men
det verkade som en soft vecka har gjort susen för hans
arbetsglädje :)

Mamma vart med och fottade lite,
måste säga att det börjar komma upp i syrrans klass,
fast det kan ju också ha att göra med motivet framför kameran ;)


sån glädje man får att sitta på honom<3






lite belöning som lovat :P

notis; Emma rider i sina nya stövlar :D !!!






» Lotta

Ja, jag måste faktiskt säga att jag börjar bli duktig :) Ok, håller med om att motivet är vackert, hihihi. Verkligen snygga stövlar du köpt för dina pengar, glad att jag slapp betala dem <3<3

2010-09-21 // 21:46:34

Sv: Ah okej, det låter som en bra sadel. Jag måste först och främst ha en som jag får bra sits i för den jag har nu får mig ur balans.. Ska kolla in prestigen inom de närmaste dagarna :)



Snygga stövlar, är det Parlanti? :)

2010-09-21 // 22:25:05
» IA

SV: Aa men en lättnad att hennes sadel fortfarande passade.. bara jag som nojjade :P

2010-09-22 // 11:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback