monday


Regnigt värre,
what else is new ?!


Anyway pics och info om min och Brunos
utrustning utlovad,


Part 1:


Träns från GG och gummityglar från John Whitaker m stroppar
Pannband m vita swarovskistenar från Charlies (fbo)
Förbygel från Dyon
Magplatta från Herve Godignon


Hemmaträns fr. vänster:
Träns från chetak m GG pannband och hackamore
GG Campari m matchande tyglar
Träns m swarovskipannband och Dyon tyglar
Graman från Treadstone
Anatomisk lädergjord från Italian Sporthorse







Keyhole gelpad från Acavallo m fårskinn
Swarovskipannband m crystalfärgade stenar
Veredus Carbon gel
Veredus Young Jump
CWD senskydd och bakskydd


Prestige Versailles med matchande stigläder och bruna JIN stigbyglar




Marinblått Anna Scarpati - röd/vit/röd
Grönt RG - lejongul/grön/lejongul m matchande luva 


Beige RG - orange/nougat/orange
Vitt RG - marinnlå/brun/marinblå


Petrolfärgat Anna Scarpati - silver/mörkblå/vit/mörkblå
Vitt RG i sammet - beige/nougat/nougat


Beige luva från RG - orange/nougat/orange
Brun luva från Teun Van Reil


Marinblått RG - lejongul/vinröd/vit


okej detta blev mkt, men slänger in bilder på "rida-hemma-schabraken" aswell



Fr. vänster;

Blått lamicell (lamicell cup 2008)
Blå JW pad
Blått Folksam schabrak
Grått RG i sammet
Beige Mias RS
Rött Equipe
Vitt Hippo
Brunt Christina Sport
Blått JW i sammet
Vitt Equipe




Fångade Bruno på bild med fingrarna i kakburken - eller mulen i mathinken snarare x)
Lämnar man boxdörren öppen för en matglad häst får man vänta sig hovar i stallgången !


Juste ,
Blev lite hoppning igår och det gick mkt mkt bra,
Den lilla tiden jag fick rida "Olle" fick jag lära mig vikten av att vara mjuk i handen,

Fast det kan ju vara så att Bruno har fått mer självförtroende efter segern och vågar lita på sig själv och mig
-
vilket är ömsesidigt
-
tillfällen när det går såhär bra och allting i princip stämmer så är jag så överlycklig att jag
aldrig gav upp om oss !



<3












Sv: det blir alltid så spec när man haft någon tävlingsfri helg då vill man bara på det igen! :)



Hur trivs du med din Prestige sadel? Funderar på en sådan.

2010-09-21 // 14:41:28

Sv; Tack :D

Sjukt snygga saker du har!!

2010-09-21 // 16:35:37

Sv; Ohja :D

2010-09-21 // 16:42:03

Det gröna RG med luva som du haft på tävling när jag sett är så SJUUUUKT snyggt! Stilrent! :D

2010-09-21 // 21:12:43
» Bella

Verkligen snygga färgkombinationer på tävlingsschabraken. Gillade det gröna skarpt:)

2010-09-30 // 19:31:28

älskar din utrustning ;)

2010-10-05 // 19:35:36

snygga schabrak:)

2011-01-24 // 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback