sweatest downfall pt.1


Fick bli jobb i helgen också ,

misstycker inte då jag får möjlighet att omge
mig med trevliga människor och hästar
-

red btw Bruno för första gången ordentligt denna veckan ,
samt efter han blev klippt (stormen igår förhindrade ganska mkt igår) 
 ,
Fin och lugn i början trots att det stod hinder framme :P
Tyckte dock att det blev litta tufft i slutet ... Gnisslande grinollen kom fram x)









Tack Lina :)
Just nu så jobbar jag inom Tetra Pak
-
Inte världens roligaste jobb men det ger rätt bra betalt :)
Jag blir 20 den 26:e









» Lina

Vilken underbar bild. Lyx med såna backar att klättra i. Grattis i förskott. Väl skönt att tjäna egna pengar? Du kan väl visa lite av din och hästens utrustning som shabrak, träns.... Du verkar ha god smak för färger. Vad andvänder du för benskydd. Tycker din häst är så läcker. Vad heter den?

2010-09-18 // 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback