boy, you're my only *



efter en låång promenad med hundarna
och konstaterande att jag skulle hämta mamma från jobbet vid 4
var det bara att inse att cykel till stallet = ont om tid.

ett pass på banan med hästen idag
-
stel som en betongvägg i vänstervarvet och ville inte jobba ner och runt innerskänkel/yttertygel
men efter lite enträget stridande för sin sak, gick han med på att det var mkt bekvämare att göra som jag bad honom.
men eftersom jag har tagit det chill på ridfronten sedan tävlingen så kan jag inte begära att han ska
 vara i lika fin form som innan tävlingen.
imorgon blir det förmodligen ett joggingpass med inriktning samling&lydnad.
-
skjutsar syster till skolan strax efter 9, därefter blir det väl
 stallet, hundarna och så förhoppningsvis avsläppt utanför Blentarp för provjobb under helgen
någon gång på eftermiddagen.


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback