Den som kontrollerar andra är mäktig, den som kontrollerar sig själv är mäktigare.



Den tiden på dygnet då man allt för ofta inte har ngn som helst tanke på att ge upp om denna dagen,
ikv blir det inga problem att krypa ner i sängen och hänge sig åt drömmarna.

Provjobbet var i ett stall i närheten av Blentarp,
mötte en tjej när jag hoppade ur bilen, hon var trevlig :)
de två av de tre resterande (en var ledig) träffade jag när vi korsade vägar
och de kände jag starkt igen från gulderan aka. ponnytiden :)

Överlag så är mitt intryck helt okej,
kom snabbt in i marksystemet,
fick prova på lite olika hästar, skoj.

körde därifrån med lite tid för att stanna till hos Bengts,
köpte havre till hästen, pälsglans&ny borste m skrapa.
fick fixat ngt att äta på vägen, magen sa ifrån höggljutt 
och därefter cruisade jag tillsammans med NRJ mot stallet. 
-
red ett litet lugnt pass på banan på hackamoret,
var lite tjafsig emellanåt, trodde att han bara inte var upplagt för att jobba,
men efter ridturen såg jag att magen var ockuperad av blodsugande insekter :S



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback