great, awesome&perfect days, do they exist ??



ja då satt man här igen,
en kväll där man tänker på vad man egentligen ska ha gjort för nytta under dagen ...
i mitt fall skulle jag ha:
fixat med foto&ramar på rummet
städat nere i hästutrymmet
gått ut en långrunda med hundarna och syster

-

däremot gjorde jag:
tränade agility med hundarna (syster är utan att överdriva en naturbegåvning på leadership inför hundarna, jag däremot snubblade över Vilma in i en rabatt -.-)
red ett välbehövligt,kämpande&givande pass på Bruno
putsade ALLT jag kom åt i stallet
bakade sockerkaka

så kanske kan säga att det hela slutade på +-0 ??

tog btw bilder på Bruno, tänkte införa outfit när jag rider
eftersom jag gärna skiftar mellan olika bett,träns&nosgrimmor och schabrak såklart så gott som varje dag
men glömde jag inte kameran i stallet ??




















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback