it's a nice day to start again *



efter långt om länge har jag fått upp energin
efter gårdagen :)
men det var det lätt värt,
trevligt sällskap och goda kräftor med tillbehör
och så flög timmarna iväg.
spenderade natten borta och först nu sitter jag hemma i soffan
med en helt orörd kväll framför mig :)

stallet tidigare, mamma vart snäll och ansvarade för in-utsläpp+lunchfodring.
stallet på eftermiddagen, jag red på banan
-
lite avcheckning inför morgondagen,
och han vart riktigt fin, ledig i nacken och automatiskt en framåtbjudning.
ganska basic övningar, utnyttjade bommarna som fortfarande låg kvar lite ledigt.


remontträns med tränsbett i mässing, martinga&Equilineschabrak


tvättade hans ben och hovar, putsade honom ordentligt
(känns ganska onödigt att tvätta hela honom när det är en "obetydlig" tävling på grus
där det finns risk för regn...)


det enda som är kvar som förberedelse är putsning av mina stövlar,
men har några timmar på mig ;)
plus att det inte ser ut att bli uppstigning i gryningen, skönt.













Lycka till imorgon, ska du till Gärds meeting om två veckor?

Haha, uppkörningen var enkel. Själva körningen o backdelen men sen skulle jag öppnat motorhuven o visat vad där fanns för grejer.. Haha, helt sinnes. Så säkerhetsdelen måste jag göra om för att få köra med Tungt SLäp, ironiskt..

2011-08-13 // 22:02:06

Svar: Tack, det kan behövas! Hoppas verkligen att han svarar på behandlingen och att det blir ett bra besked på nästa återbesök... :)

2011-08-14 // 00:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback