stop, look and listen baby, that's my philosophy *


utökar min fina lilla "vill-ha-lista" :)

HUVA ENFÄRGAD ESKADRON
stilren&välsittande enfärgad luva från Eskadron


för övrigt så pustade jag ut när jag plockade in hästen min från hagen,
inte lika sönderbiten som han annars varit
-
vet inte om det beror på att flugmedlet jag inhandlade på Ullared verkligen är så
bra som det stod på flaskan, eller så har de hatade blodsugande insekterna tagit en siesta
...

sitter och ska kika på filmen vi kom över på den ovan nämnda platsen,

:)



Enjoy your evening folks!














» Ulle

Nu kommer jag med mina frågor igen... :) har äntligen hittat ett nathe pelham och undrar lite hur de är i storlekarna. Har 12,5 på mina bett från sprenger,är nathe likvärdiga i storlek?

2011-08-04 // 11:22:29

De luvorna är verkligen super! Bra passform, snygga efter tvätt os en gillar jag att öronen är lite stretchiga :)

2011-08-05 // 22:39:29

Har två sådana eskadronhuvor, en brun och en svart. Mycket bättre passform än equilines (som däremot är lite snyggare) och dessutom ett mycket bättre pris!

2011-08-09 // 12:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback