do what you wanna do, that's all there is to it *


oh yeah, födelsedagslistan är påbörjad och förargumenterad ;)
och högst upp hamnar en iPad2
med ett sött litet rosa Smart Cover
får väl säga att det hade varit ganska optimalt om det hade trillat in ett tangentbord m dock.station











lite mer på nödvändighetslistan hamnar ett par ridbyxor från John Whitaker. Det går inte att ta miste på snyggheten&priset.
fick provat de under mitt senaste Bengtsbesök och jag tog gladeligen tillbaka
mina yttrade fördomar om dem :)
Helst ett par bruna, men de blåa är inte direkt fel heller.


Okej, det har väl inte direkt undgått någon att mitt nya
craving när det gäller saker till hästen min är ett klinkerträns från Treadstone,
kände&klämde på det @Bengts och det är supernice!
kvalitet&pris inbakat så fint-me like!










för att bryta av detta Vill-ha-inlägget så kan vi säga att min hälsa mätt mellan 1-10
är en stark 4 för tillfället.
tillslag av feber, illamående, snurrigheter framför ögonen, svaghet i kroppen och som grädden på moset
den underbara hostan!
inte nog med att den sätter sina spår i huvudet, sömnen blir gravt lidande -.-
men nog med gnällandet!

Bruno är pigg och glad, mamma och syster  var snälla och tog hand om min lilla häst igår,
tävlingen satte sina spår :P
Mamma fick se att han vart liite svullen i vänster bak som minskade efter rörelse, ingen smärta och
till idag så hade svullnaden gått längre ner i benet, vilket är positivt.
Men med tanke på infallen av otur jag&Bruno har så sitter jag som på nålar emellanåt.
Ber till Gud att det INTE är något allvarligt!!







Idag spenderade jag, mamma&syster en eftermiddag på CenterSyd
jag fick inhandlat nödvändigheter på Apoteket
och en sväng inom Maxi.

Sitter och väntar på att ugnspannkakan ska tillagas i ugnen
sen vet jag inte vad kvällen kommer bjuda på.

















Rekommenderar verkligen de tränset från Treadstone, sjukt mjukt läder till ett vettigt pris :)

2011-09-08 // 12:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback