a friend is someone who knows the song in your heart and isn't afraid to sing along *



 - Gersemi Ridbyxa Sunna
Utöver hästutrustning som jag anser behöver uppdateras,
är Emma i behov av ett par nya vita ridbyxor (som endast ska användas på tävlingar där det
garanterat är fint väder - större andelen av de vita i garderoben, har tyvärr sett sina bättre dagar -.-)
de ovan är från Gersemi, har förhört mig om dem och många backar upp deras kvalitet och komfort :)
sen är det liite mer överkomligt pris än Kingslands (produkterna i all ära, men prislappen är saftig...)

NAVAJO RIDBYXA ANIMO
kan väl inte undgå som så många andra att den smått innovativa modellen från Animo,
med "klisterränder" vid knäna, verkar vara bra - dock undrar jag hur länge "klistret" håller,
hur ser det ut efter x antal tvättar & dessutom har jag spindlar som en fobi så kanske inte det mest
lyckade att lägga ut 2000:- på ett par ridbyxor som flaschar med just den insekten ...
Nej, får nog stå fast vid att de ridbyxorna gör sig bäst i tanken, för min del.

får vara allt för nu,
har en häst som förmodligen inte vill in från gräshagen, men det är han
så illa tvungen till, om han vill ha mat ;)
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback