we're gonna make it you and i *



en dusch senare har jag sköljt av resterna från Tysklandsresan
-
har haft helt underbart!
bilade ner med Cissi i torsdags
en snabb runda till mehlbek på fredagmorgon
följt av party/firande av Lisas 20årsdag med gamla/nya/svenska/tyska vänner, fre-lör
vi gjorde Kiel osäkert om man säger så :)
lördagen var det väl meningen att vi skulle ut igen och fira att Lisa
är "gammal", men vi vart allihopa ganska slitna så
vi gjorde en mysig&god middag med körsbärstårta som efterrätt
följt av film och mys i en hög i soffan (som är lika skön som den är ful!)

fick gjort inköp på Bordershop med önskemål från pappa och lite till mig själv ^^


en välbehövlig bensträckare.





machotestet - hot pink nail polish


nu ser jag fram emot en bra vecka,
provjobba&ta med Bruno för lite hoppning,
tävling&kräftskiva till helgen
och sen vet man inte vad de tomma dagarna kan komma upp med.













» Ulle

En liten fråga... Hur upplever du nathe pelhambettet i stl? Har 12,5 på mina två och tredelade sprenger och funderar på om jag ska ha det i pelhamet oxå? Förlåt för alla mina frågor... :)

2011-08-07 // 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback