You can run but you won't come far *



Med kli i halsen, irriterande näsa och massiv huvudvärk har
jag välkomnat denna vecka.
avslutade min provarbetstid i måndags,
under den dagen tror jag att jag hann med att sitta på 4 stycken.

bäst i minnet har jag den lilla fuxen ZoeZoe :)
påminner väldigt mkt om favoritstoet i Tyskland om man tittar till storleken, humöret och känslan i hoppningen.
Damn vad hon kan hoppa :)
Kvick i benen med rejäl språngkurva och busigheter i form av bockning och huvudruskningar efter hindret
- my kind of girl! -
det jag skulle tänka på var att sitta ännu mer upprätt när hon hoppar så djupt som hon gör,
och i slutet funkade allt som det skulle :)

I tisdags fick jag tillbringat många timmar i stallet då det var klippning på schemat.
Ja jag vet hur det låter att klippa en häst i Augusti månad, men det är i all välmening.
fin blev han och inte några fula ränder i heller! Go Emma!

Igår vart jag och mamma på min nya blivande arbetsplats och hoppade.
My boy was wonderful :D
väldigt med luft i sprången och fast han var liiite tittig då det trots allt var ett helt nytt ställe för honom så
kom det inga som helst dumheter fram, vilket måste tyda på att han har vuxit in i sin uppgift som tävlingsindivid ännu lite till :)
Bella tyckte Bruno var hemskt söt :P
Camilla tyckte att det lilla hon sett genom stallfönstret såg bra ut.
kombinationen&några hinder till låg på 130/140 och det var kein problem!
skönt att det inte finns ngn som helst osäkerhet när det gäller höjden för oss längre
-
 


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback