If you only knew *

Blä för förkylning,
Hiss på hästarna som jag ridit idag, samtliga hoppades, okej inte Bruno, än ;)
Casanova var superduperduktig :D
Hoppade allt! Från planka, till hinder med dekorationshus under, vattenmatta linje på 3 fram till grindoxer & den fruktade blåa lådan ;)
Den nya orutinerade 4åringen visade bra kvaliteter, började på bommar och pyttehinder med Cilia&DD som svans.
Hon var väldigt med på noterna och verkade väldigt lättlärd, trevligt språng också:)
Satt upp på Zinta, yrvädret som älskar(!) att hoppa, fick inte riktigt till det, hon har väl inte gjort mkt sen jag satt på henne sist, men efter den sista distansen kunde jag ta snabba förhållningar -> lätta i handen så hon kan spänna av och komma ner med nacken. Hon är trevlig att sitta på, inte lika lätt att sitta upp på -.-
Efter lunchen skulle Happy filmas så jag fick agera modell m honom. Sadeltvång sägs det att han lider av, var väldigt skeptisk till det innan jag satt upp, har ingen erfarenhet av det... Men inte så illa, bara ta det lugnt med att spänna gjorden så var det ingen negativ reaktion. Hoppar stort, åt vänster och är väldigt bekväm att gå av åt det större hållet, inte så konstigt, kräver inte så mkt ansträngning som att komma intill och vända ut kroppen i språnget.
Bruno var laddad idag, men mkt fin i slutet av mitt korta pass.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback