Tell me if you're breathing *

Hade kunder klockan 10, halv 11 och klockan 1 ... Hästar reds emellan, hur fan hann vi?? Jo jag och Bella hade inte tid att ens springa upp och ta en macka... Kändes lite i motivationen när jag red Bosse, innan 1, snygg herre på 5 år med en hejdundrandes kapacitet men lika mkt leker han "Allan" - tar inte stöd på bettet alls i galoppen men han har börjat lossna tidigare i traven och där han han ett fint steg och bra balans :)
Men för att kompensera vårt slit under dagen och lite belöning för min och Bellas del från gårdagen så hade vi efter lunch endast praktiska saker kvar att göra, putsa, ge "Joey" massage, fodra, lägga fram hö osv. Min syster och mamma tittade förbi med gåvor-julpynt,hostmedicin&glass:)
Hon red Bruno medans jag red Vera, galopp vågade hon sig på idag:D
Klarade det exceptionellt med tanke på att Bruno lade iväg lite på en långsida och inte riktigt ville lyssna på vare sig tygeltsh eller rösten -.-
Vera hade vaknat på rätt sida idag, eller hon har ingen dålig sida i den bemärkelsen, lite stotjurig är väl tillåtet när hon hoppar super!
Fina, fina Vera:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback