and if heaven are only for winners ...



vår Göteborgsresa är över för denna gången
och trots att mässan faktiskt var en av de sakerna jag såg fram emot mest
så får jag samtidigt bittert medge att jag definitivt har sett/gått på bättre mässor ...
visst jag gjorde fynd och visst det fanns mkt fina saker men personligen så
tyckte jag att utbudet var gaaanska slimpicking ...
hursomhelst så fick jag komplettera min lista av want-to-have produkter ;)



en boxväska identisk med den ovan från Anna Scarpati
nu ska inte mina/Brunos grejor försvinna i Tyskland :)


lite mer tempo i klasserna på arenan idag,
kul med lite risky business ;)
ägaren av chansning blev fransmannen Phillippe Rozier
som tillsammans med hästen Ideal de Roy tog sin 82 internationella seger !
som Jessica Almenäs så undrar jag hur mkt pengar de två har hoppat in tillsammans ...

C-ASHING!


under förmiddagen var det lite show,
agility som jag tyckte var icke förväntat, skitkul
samt gymkana
-
fast mitt sunda förnuft fick vatten på sin kvarn när två ur det svenska laget
var med om en rejäl krock vid ett byte av en pinne ...
såg riktigt riktigt obehagligt ut :S
både hästarna och ryttarna såg ut att klara sig utan fysiska men.

-

nu sitter vi här, ett gäng på 3,
respektive med en skärm framför sig och
hörlurar insatta

socialt värre ;)
jag kan mest tycka att det är skönt att slippa det eviga
och stundtals höga/irriterande sorlet som omger en sådan stor tillställning
och istället fokusera på lugn och skön musik från exempelvis
The Script :)
tåget går strax innan 6 så nu är det väl hög tid att
bre ut sig lite innan man trycks ner i ytterligare en sittplats med högst begränsat benutrymme :P















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback