I don't know what to say ...


Haha med ett oberäknerligt internet får man vara glad
för de högst oregelbundna tiderna man får tillgång till det ;)

Allt flyter på här nere, 3e veckan - time just flies by!

nu börjar ju faktiskt saknaden efter livet hemma sättas i rullning på allvar dock
-
känslan att ha min lilla vita pälskling liggandes i famnen,
eller få kela med min Bruno<3

fast det är ju "bara" 3 veckor tills jag åker hem på en snabbvisit :)


4 dagar har jag spenderat i denna hallen :P
Torsdag: träningstävling med Volante inför försäljningsdagen på lördag
& hon skötte sig super!
Fredag: Tävling med 4 hästar - Convent, Ce und Ce, Emotion & Patric
Resultaten var godkända, men Jan var påverkad, såklart, för Annelie
hamnade på sjukhuset - lunginflammation :(
Lördag: Auktion med Volante som verkligen gick super, en affär gjordes :)
Holsteiner Verband gjorde ett inslag om hur man kan gå till väga för att köpa på auktion,
och mannen som provade Volante (den blivande ägaren) blev huvudrollen i det.
Även jag kom med på ett hörn x)
jag blev inte positivt överraskad när jag fick en kamera i facet ...
Kingsland fick iaf gratisreklam och även Jans stall, så får väl se det från den ljusa sidan ^^
Söndag(idag): Tävling med Patric, fick ett förargligt nedslag men med äntligen lite tur kvalificerades Jan&Paddy
till den internationella tävlingen ;D
den 17/2 smäller det!
För övrigt så fick jag min lediga dag i dag i stället
- men så hemskt ledig blev den inte, inte mig emot dock :P
Jan var så nöjd med hur Paddy vart knoppad i fredags
att han tvunget ville att jag skulle göra det idag:)
känns faktiskt bra att jag kan bemästra Flyingemetoden i knoppning
(har haft en utormodentlig lärare i Cissi, men nu får jag säga;
the student has become the master (a))
sedan är det en sådan prestigefylld tävling i sig i Holstenhallen i Neumünster
att jag inte kunde neka förfrågan om att komma med :)
detta veckoslutet har varit sehr intressant!

Imorgon blir det jobb igen, utan lilla Cissi som har en välförtjänt ledig dag :)
jag hoppas för min skull att det inte ska märkas föör mkt att den lilla blonda
positiva "norrlänningen" inte är närvarande.

Pieces from home<3


LOVE YOU GUYS!!








TTYS















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback