It was supposed to be a good day



Men okej dagen började väl helt okej :P
stalluppgifter och så kom Jan med "frukosten" runt halv 12
och innan dess hann jag klippa LaCorada :) fantastiskt duktig var hon!
efter frukosten fick vi reda på att veterinären skulle komma för att titta på
Volante - runt 3 var det sagt.
Vid 5 kom hela gänget ... suck!
Då vi inte visste när de skulle komma vågade vi inte ge oss på
uppgifter som tar längre tid -.-
Linda passade stallet medans jag red "Corre" :)
ojojoj hon var wunderbar!
kanske var det för att hon kände sig snygg i speglarna ;)

hmm iaf så klippte jag Catania(fd.Wemora)
och från att sett ut som en isbjörn - en riktigt snygg tävlingshäst dök upp!!
lite sleepy efter Sedalinet, så uppbunden i boxen ngn timme för säkerhetens skull.
Iaf en seen lunch och väl tillbaka till stallet
-
jag red Cassia
fick kommentaren av Jan att det såg ut som en stillbildsfilm emellanåt :P
förra gången gick det för fort, nu för långsamt, men efter lite tips
fick jag, enligt mig, verkligen till det :)
Wow det kändes bra :,)
det såg ut som om Jan även tyckte det såg bra ut :)

när vi alla satt hemma för att laga mat
-
fick jag ett samtal från Jan
-
ZsaZsa betedde sig konstigt ...
vi åkte dit och det var kolik,
vi trodde vi hade kommit i tidigt stadie men
veterinären fick komma ...

två timmar, runt midnatt ska vi kolla till lilla snäckan igen :)
hoppas verkligen hon mår bra!


süsse ZsaZsa<3













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback