it's not a bird, not a plane, it's my heart *


någon superhuman som Chris Brown/Keri Hilson sjunger om på
WMP just nu, är jag dock inte!
det har varit ett tag sen jag uppdaterade senast och det kan väl sammanfattas med jobb=ingen ork :P

men får väl se om jag kommer ihåg att nämna det mest återberättningsvärda :)
Torsdag var det uppvärmningsklass för Jan och Paddy i Neumünster starttid för klassen var 22.10 -.-
-
fick ett föralgligt pet annars hade det blivit en andraplats
i fredags var det klassen som gällde,
Paddy var laddad, även Jan om än lite nervös :P
gick in i arenan där de välkomnades med enorma applåder
-
vilket är trevligt men för en inte så rutinerad häst som Paddy,
blev det lite för mkt på en gång om man säger så.
rev första och tredje hindret men efter det vaknade han till!
Damn säger jag bara!
de flesta rundorna finns att se om och om igen på Clipmyhorse.de
-
efter han hade ridit fick jag joina honom och Annelie runt om på mässan
och blev bjuden på mat och trevliga samtal med mer/mindre kända personer


-

igår jobbades det på i stallet ja satan, för på kvällen var det festligheter i Holstenhallen!
vi stack runt 8, mötte upp mina nyfunna svenska hästskötarvänner :D
och kollade på den största klassen på helgen tror jag,
många kända namn :)
Roffe, Zoer, Beerbaum, Stevens, Lynch, von Eckermann
och så fick jag/vi alla se ett litet fuxsto som vann allas hjärtan!
Rabea
WUNDERBAR!!

Anyway, vi strosade runt lite emellanåt
i väntan på festligheternas början
-
mässan hade väldigt mkt fint att bjuda på men jag är
faktiskt stolt över mig själv att det inte blev ngt impulsköp
-
ska trots allt till GBG :)
-
klockan 12 sattes musiken i gång
och jag har nog aldrig haft så roligt i hela mitt liv :D
har nog mkt att göra med de jag umgicks med!
Johanna&Lisa är underbara människor!<3






fyi Annelie tittade förbi, och i sin hand hade hon ett litet Care package
from Home :)<3
en liten nallebjörn
ett foto på min grabb
Marabou mjölkchoklad

I'm happy!

bara 2½ dag tills det är hemfärd













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback