my head keeps saying no, but my heart keeps giving in *



så har första natten på 6 veckor hemma kommit,
och det känns bra - i mitt rum, i min säng med min hund :)

dagen flöt på bra,
min debut i en bodyscanning ...
det blev en väska, kunde inte låta bli (a)



hade tur att hamna bredvid trevligt sällskap på planet,
som även tillät mig behålla fönsterplatsen :)

-

det var ett kärt återseende med kära familjen!
 och inte minst BRUNO :D!
en parantes är att jag fick ett samtal från min chef när vi satt i bilen påväg hem,
han ville väl bara checka av att allt var okej, själv hade han lite blandade resultat från tävlingen,
övervägande positivt men att en ryttare av den kalibern kan hamna på fel sida av hindret utan häst
är tyvärr liite skrattframkallande ^^
fick dock först försäkra mig om att det inte var ngn skada skedd, förutom egot då kanske ;)

-

morgondagen
kommer bjuda på en barbackatur på min pojke
snabbtur till stan för att inhandla en ny plånbok ...
hmm sen blir det ivägfärd till GBG halv 6
Me likey big time!


får även utnyttja mitt svenska internet till fullo,
so here it goes;


när den våghalsiga lumpi skulle gå på bandet
instruerades det om kraftig beskyddning
ngt som jag och cissi tog på fullaste allvar ;) !


BB's hästarna Catania&Warenga efter lyckad visning för
glada ägare :)


den söta men ack så galna "Gellingen"


Ascaletta :D


P-artay
(linda missuppfattade ful-face :P)


Paddy linslus & en Emma som är väldigt fokuserad på sin
grooming-uppgift ser vi!


the A-team


Victory!


good boys!



ett otydligt men välfyllt arbetsschema ;)















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback