seems like we almost have it all *



Det blev ännu en dag saknandes en person i stallet, men jag och Cissi överraskade oss själva genom att ha aktiverat 15 hästar innan frukost. Sen hjälpte jag den sjuke Jan som hoppade lite inför helgen. Däremellan fick jag ridit Quantell & Paddy – den sistnämnda är en av Jans egna hästar och en häst för toppen – lite speciell men när man kommer underfund med honom/ när han godkänner en som person är han en ”liten” sötnos ^^.

Idag var han kul att rida, gick i fin form och Jan tyckte att han kunde få bränna på krutet under fyrkantspåret :P
Efter hoppningen på de hästar vår febersjuke chef orkade stack han hem.
Vi såg på tavlan att vår plan att vara hemma runt sex kunde skruva sig upp någonstans :P
Vi hade 9 hästar som behövdes ridas – vi delade upp det och jag red CC, Cassia och Ascaletta
Alla var trevliga trots min energi som var påväg att dala … ”Lettisen” var riktigt busig, ngt som är ovanligt för henne – bockningar och ruskningar på huvudet :)

Ascaletta :)



Nu strax innan nio kan jag säga att jag är varm&ren efter en skön dusch ska jag strax upp för att äta pasta med tomat/mozzarella sås :)




Paddy innan tävlingen i Neumünster*
knoppar á la Emma (a)















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback