what you got boy is hard to find -



en klippt Bruno
en IKEApåse med täcke
en back med tävlingsschabrak
ett tävlingsskåp som väntar på att fyllas med träns o.dyl.
en Kingsland bag packad
en Emma förberedd för säng ...
två hundar som sover/tigger varje gång godispåsen prasslar
en välkommen hem/farväl-fika med farmor
ett skrattigt parti av "Med andra ord" avklarat där jag och syster såklart gick segrande ur(!)


annars är allt bra ;)




what Emma got in GBG:

Animokavaj [lovelovelove]


Label Zone täcke till Bruno
(ääntligen!)


Swarovskipannband
Dyon nackrem
Vinterhandskar
BoT långfillingar


AS boxväska


hmm tror faktiskt att det var alles
-
inte så mkt/illa som jag hade tänkt mig i förhand iaf !
alltid ngt :P
och tänk, inte ett schabrak med hem!
{kors i taket}


me trying to be fancy at the hotel ..


and a "close up"



vilma diggar inte läget att jag ska åka ... igen ...














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback