you won't even know i'm here -



den första lediga dagen som jag verkligen är ledig på :P
har varit för mkt spännande som hänt under mina andra lediga dagar...
en skön sovmorgon,
tvättat två maskiner
ätit frukost + diskat
nu sitter jag i sängen med nytvättat hår och joinas omedvetet av Pawel som spelar
lite äldre men ack så skön hög musik på andra siden väggen ^^

gårdagen var kall, men underhållande
-
BB's hästarna var väldigt duktiga
igår och ägarna tyckte de var väldigt fina :D
knoppade och allt :)
(som förresten gick över förväntan att knoppa under morgonen)

som sagt så var ägarna, ett snällt äldre par från Schweiz,
nöjda med arbetet Jan har lagt ner på dem, men
även tacksamma för oss, mig och Cissi, som gjort de så fina

inkassering av 25 tacksamma Euro

Den nya killen kom även igår, 
Marcus, från Dagstorp :P
världen är allt bra liten.
kan nog passa bra in här, göra det lite tyngre arbetet
och rida ihop de stora hästarna i stallet 

Dagen kommer bjuda på en liten Bon Voyage fest för Cissi
som flyger hem till Norrland imorgon för att senare flyga vidare till Italien
for skiing ;)

efter imorgon är det bara en vecka kvar tills lilla Emma ska flyga
hem till Sverige igen! Iiiih så kul det ska bli att träffa alla därhemma igen
och att hemresan pryds av en mysig tripp till Göteborg Horse Show
är ju bara grädden på moset typ
-
som jag säkert tidigare nämnt så har jag stor saknad efter bara den vardagliga hanteringen av 
Bruno - vara omkring en häst som jag verkligen känner utan och innan och litar på lika mkt :)



ett litet upplyftande från vintertiderna i form av en ny header 
har införts i min blogg.
Tycker faktiskt att snön här nere kan försvinna - igen ! 
 
försökte ladda upp lite bilder som är från tävlingen i helgen.
men internet har vaknat på fel sida idag -.-


för de andra guysen är det full rulle i stallet, med hela 24 hästar som skulle ridas.
fick pratat med Cissi och de andra för ett tag sen när de var hemma för lunch
och de hade hunnit rida 13 stycken - dock är Jan fortf inte på bättringsvägen ...
han envisas med att sitta och rida, eller åtminstone vara i stallet trots en kraftig infektion i kroppen
samt doktorns ordination att inte "sporta" på 2 veckor ... hoppas att det inte blir ytterligare en sjukhusvistelse
för stall Meves ...





a trip down one loveable memorylane<3




















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback