ain't no more room


japp det blidde helsingborg,
näst intill hela dagen.
och min agenda blev snabbt störd då Top Rider inte var på
plats som alltid annars ... jag hade planer att
inhandla puts till mina Parlanti ...
Det var dock kul som alltid att gå runt och kolla
på stånden :)
hittade ett jättefint ylletäcke på skara för
chockpris - fanns såklart bara i 155cm  -.-

kom även i rätt tid till Equipe Selleria som
anordnade någon slags Happy Hour
-
extremt nedsatta priser på
deras högkvalitativa produkter
-
detta resulterade i en påse därifrån
-
innehållande en vara jag kan lägga upp im ^^

efter hemkomsten körde jag forsiktigt upp till stallet,
fick nästan kasa upp till ridhuset ,
men min pojke var fantastiskt fin under
ett lugnt pass för att checka honom så han inte var stel
efter hoppningen igår<3
Imorgon blir det dock en vilodag för Bruno
-
jag ska jobba och det är mkt annat som ska fixas :)


aah, varma sommar!












» N

sv: hahahaha! :D

när åker du till tyskland då? :)

2011-01-10 // 12:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback