Brande-Hörnekirchen



Nyårslöftet var ju inom mig
att offentliggöra mina
smidda planer
-
so here it goes
-
Den 15/1-2011
påbörjas min resa till Tyskland
där jag fått jobb
& det innebär inte som andra hästjobb jag har kommit över,
mycket ridning/tävling och min pojke kommer följa med mig ner efter
"provanställningen" :)

Under stor del av mitt liv har jag alltid tyckt att idén att åka utomlands har
låtit lockande ... men aldrig hade jag trott att jag skulle våga ...
Efter skolan slutat , tog det ett tag innan jag vande mig vid tanken att ge mig ut på arbetsmarknaden
och nu när jobbsituationen blev som den blev ,
började jag så smått söka jobb inom den hästrelaterade sektorn
-
många nitar ...

Så kom jag över en annons
-
jag skickade mail -> telefonintervju -> besök till Tyskland.
Nu sitter jag alltså här med en stolt känsla i kroppen ,
att fixa något så här bra på egen hand , och att jag gjorde det :o
Tadaaaa !

Anyway, mkt återstår innan bilen kan köras mot mitt nya jobb
men Can't wait ^^



















Gud vad roligt! Såna jobb verkar inte så lätta att få tag i, det mesta är groom. urtrist ;) haha. Hoppas du trivs bra och får massa nya erfarenheter!

2011-01-04 // 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback