Carrick Aldato Bab


Ett 5årigt sto som jag fick provrida under vår resa till Irland
som främst gällde mitt projektarbete inom fotografi,
men åter till ämnet så skulle detta kunna bli en perfekt framtidshäst för Emma
vi beslutade att slå till , med hjälp från Åke.
Tyvärr rekommenderades vi inte köp från de svenska veterinärerna då hon hade begynnande spatt ...
Inget som tid inte hade kunnat lösa men hon fick bli kvar på Irland och har det förhoppningsvis bra nuförtiden<3

"Carrie" gjorde ett avtryck i mitt hjärta såväl som alla hästarna jag har kommit i kontakt med har gjort
(kanske att det beror på att jag är emotionell vet jag inte:P)
Kan fortfarande komma på mig själv att undra hur det hade tett sig om jag hade fått hem henne ...










"Carrie"

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback