easy come & easy gone


kommit hem efter mkt om och men ,
vädret tillät att vi kunde köra iväg och träna.
jag ska vara ärlig att jag förväntade mig en crazy horse
då det är första ggn han ser ett hinder på ca 2mån
men
Bruno förvånade mig starkt !
lugn samtidigt som jag kände att han sög ordentligt,
fokuserad till tusen också.
småhinder fick vi bemästra idag
-
fick börja med kryss med bommar innan och efter i trav
sedan galopp, vilket var första gången Bruno fick göra den övningen,
får skryta och säga att jag hade en liten naturbegåvning där :P
så två hinder på diagonalen samt en linje på 6 språng på runt 100cm
-
jag var även väldigt glad att det inte märktes så drastiskt att han
har haft varannan dag ridning så pass länge
+ att det gick så bra att träna på pelhamet :)



gårkvällen spenderades med mina älskade vänner
god mat, god dricka, underbara samtal :P














Sv: Självklart ska jag följa dig! Ser framemot massa text o bilder ;)

2011-01-08 // 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback