i wanna see the stars shoot out of a pitch dark sky *



Trodde att en natts sömn skulle få min kropp att vakna mindre förkyld
Tsss - jo tjena , det kunde jag tro ...

för att göra min intressanta dags historia kort ,
för sjuk för att orka rida idag ...
Måste verkligen se till att bli friskare till imorgon -.-


en bruno som nog hade förväntat sig ett pass ,
fick en välförtjänt noggrann ryktning ist&en klippning av luggen ;)

därefter blev det en liten tur ut till Bengts


bettet jag provat av och till
ett "hemma/träningsschabrak" Equiline (50%)
+ ett litet pannband m smeknamn i swarovski


2-day














» N

sv: hahah, markbudna raketer? :P jo, den var helt okej :)



tack :D

2011-01-04 // 21:10:40
» J

Det var ett fint schabrak:)

2011-01-10 // 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback