just bring your bible -



försökte vara ute i god tid för att hinna före det lovade snöfallet ...
tss (!) minst 2dm hade landat
skotta ut bilen, sopa av bilen,
fastna med bilen på vägen upp bakom en saab som fastnat rejält ...
jag fick skjuts upp till stallet men mamma fick kärt stå och vänta på traktorns
assistans.
alltså - 2h sammanlagt för att ta hand om min häst som inte kunde komma ut och skulle vila ...
låter rimligt ... hmm nej !
men vi kom upp och hem , tack och lov.
sagt hela dagen att ibland är det bra att ha en totalt neurotisk pappa när det kommer till vinterväglag
(bagaget innehöll bl.a 2snökyfflar, hink med sand och bogseringslina)


Därefter fick jag ut min syster och pappa till nova/matshoppning
jag var på jakt efter några icke ömtåliga jeans till Tyskland
och det blev jackpot - ett par prisvärda från Crocker &
ett par Lee
okej sen så kunde jag inte låta bli att inhandla en supersöt
flanellaktig skjorta med volanger längs kragen ^^
quilty for shopping pleasure ohyes , men det är på rean man får rushen ;)




Hade även förhoppningar att kunna komma iväg i helgen för en liten gymnastikhoppning,
eller mest skutt över små hinder för att han/jag ska få uppleva lite hoppglädje :P
-
hoppas vädret kan vara bra på lördag , iaf att vägarna ska få vara fina&rena ...
-
skulle sen verkligen vilja åka till Hbg på söndag ...
kolla på 13spelen , det är sån rolig stämning :)
vem vet ...


Tror att det vankas bakverk därnere
vitchokladkladdkaka , yum får vi verkligen hoppas :P


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback