let's explore your talent



en overloaded dag på jobbet
-
för lite koffein = huvudvärk

efter jobbet smet jag inom hemmakväll och fick med mig 3 dvder + en gratis
första säsong av en dansk kriminalserie - hmm interesting.

hämtade upp mamma och därefter en snabbvisit på nova
-
fick tidigare under ett samtal med min nya arbetsgivare
och en långklänning vore bra att ta med
-
ja juste, en långklänning !
tydligen en finare tillställning under första veckan

anyway, jag hittade
en fin&klassisk på Whoops :)
+
ett besök på Ö&B och apoteket


nu sitter jag här, vet inte vart jag ska börja med.
måste duscha, packa färdigt och rengöra Brunos utrustning
jaja - hoppas att timmarna är på min sida idag.



















sv: Haha x) man kan ju inte säga att vi är särskilt skillade, men kul vare!

2011-01-14 // 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback