true love is something special *



Första hela dagen började på det mest kaotiska sättet.
Jan skulle iväg på tävling men vi typ försov oss
-
i stallet var det uppståndelse i sadelkammaren,
Cissi letade frenetiskt efter spruta&kanyl.
en av hästarna hade drabbats av kolik,
tvingade i honom lite vatten efter sprutan med milt kramplösande.
ett samtal till veterinären och så blev det promenad i ridhuset.
stackaren hade så ont så ont, men han fick såklart inte ligga ner = en agerade piskfösare
~
för att göra en låång historia kort
~
blev en lång bilfärd med en smärtstillandefylld halvt drogad stackars 5åring
och under vägen svajade transporten oroväckande för att under de sista 10minuterna
bli tyst&stilla

R.I.P



För övrigt så fick jag rida 3 stycken idag
GrandAss - fuxhingst med fint steg
Volante - f-a-b-o-lous 6årigt sto ojojoj<3
Lacorada - under igångsättning men verkligen klass på den damen



hur som helst så har jag redan hittat ett substitut för min älskade Bruno
-
en francois kallad Ruben ^^

nu är det väl snart dags för sängen
flyttar in i mitt nyomgjorda rum imorgon :)
140cm säng not bad !



nu på kvällskvisten är saknaden efter min sängkompis
-
ganska stor<33






AUFWIEDERSEHEN!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback