utan din lukt i mina lungor<3


då var det sista kvällen med "gänget"
första kvällen denna veckan jag kan chilla fast jag har mkt att stå i - fortfarande ...

sista dagen på jobbet
blev väl inte som förväntat - det är ju faktiskt fredag
men det märktes inte ... jobb tills det jag gick utanför dörrarna mot bilen i princip.
fast det är inte heller kul att bara gå och drälla ...


fick en efterlängtad ridtur på min underbara pojke<3
busig och sugen på att arbeta !
får ju inte bli svettig under ridning som efterföljd av vaccinationen ...

men usch det kommer vara väldigt svårt att lämna Bruno behind :(<3
fast ännu lite tuffare blir det att inte kunna mysa med min lilla Vilma i knäet
under kvällarna - det är säkert ngt som kommer bli betydligt märkbart



















» N

sv: hahaha, norr? :P

haha, jo jag var nere i skåne under nyår och dagen efter när vi skulle åka hem så började det smälta. men ni kanske har fått mer igen? ;)



va fina ni är! :D

2011-01-15 // 10:40:41

Spännande med resan! Hoppas allt går bra. men skulle du inte ha med dig din häst ner? :)

2011-01-15 // 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback