You only got 4 minutes to save the world ~


Att köra produktion på tisdagar borde få oss på maskinvägen 5 att inse
-
it won't happen
-
alltså, det gick en läcka i ngn ventil,
hela proceduren fick göras om ...
kom igång vid halv4
jag stack vid 4, de andra hade det under kontroll.


när det gäller ridningen så tog vi oss med nöd och näppe till ridhuset
[har jag sagt att det var halt tidigare så var det
inte i närheten vad det var idag...]
Bruno var på spjuverhumör idag
-
bra framme för skänkeln under framridningen men han ville inte lyssna
för min hand i galoppen och blev ilsken
när jag ville få honom på rätt spår :P

så det fick bli ett litet jobb i trav utan stigbyglar för att
komma åt den lille lurifaxen bättre
och oj vilken skillnad det blev på hans bemötande ;)
men sen är det inte så att jag kan pressa honom för mkt
-
han är ju inte i tävlingskondition överhuvudtaget
men jag kan inte sluta längta efter
perioden i höstas när Bruno var u-underbar att rida !



Just nu sitter jag och stirrar på mina nästan resväskor ...
och njuter av en halvsmält Marsglass




 








» N

sv: hihi, jaa det kan jag förstå ;) kommer du att fortsätta blogga i tyskland? :)

2011-01-12 // 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback