you're lucky you only have to worry about work *

Under den inte så uppdaterade veckan så har det varit tidiga morgnar – senare kvällar

Men som jag skrev tidigare så är det lite det jag är ute efter – få så mkt erfarenhet på/av olika hästar.

Jag red Lacorada, Volante, Quidams Roubin, red fram Convent till Cissi och travade av Emilia till samma person+ att jag ”tog över” jätten Ruben asså jag måste säga att det är något som klickade mellan oss – it hurts to say när jag har en wunderbar soulmate hemma i V.Hoby men kanske är det lite därför jag känner så – Ruben påminner mig om Bruno, om man bortser skillnaden i ridning och storlek x)

Nej men får se hur det går – kanske kan lägga fram lite mer tydligt att jag är intresserad av att utveckla vår relation, får ha att tacka Cissi för mkt i så fall – eller så får jag tacka mina genetiska utvecklingar att jag är lång och kan rida hanom så som han behöver i jämförelse med Cissis energiska men dock korta ben (a)

Markskötsel av Coxima och en ny 5-åring i form av longering med sadel och träns.

Vi kom iväg och shoppade det sista som Cissi behövde inför Balen imorgon.

Hmm det var väl det jag har att bjuda på for now – nu väntar spaghetti m svampsås, coca cola & Just like Heaven.



miss him like crasy<3



TTYS











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback