dancing in the dark *



fast jag sov till 11 (!) idag,
gick jag omkring i ett töcken lång tid
-
hjälpte till med målning
och sen körde vi ärende,
men jag fick de andra att släppa av mig vid Nova
-
baskläder från H&M
REAfynd från Vila
Underbara shorts från Whoops
orkar inte fixa bilder jetzt men de kommer =)

På schemat var det trimning på banan
-
stel i vänstervarvet till en början, men efter samlingsövningar
och lägga upp det tempot som jag känner har börjat falla ur mina händer.
Det är väl lätt att återgå till det man hade i ridningen innan Tyskland,
men å andra sidan så VET jag hur det ska kännas när allt stämmer
så det är väl ganska normalt att det svänger - allt kan inte vsras perfekt alltid.

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback